• تاریخ : ۱۹ام خرداد ۱۳۹۶
  • موضوع : مجله

ورزش بدون افراط
بدن در حال تغییر شما به تغییر در نحوه ی ورزش روزانه نیاز پیدا می کند . اگر می بینید به همراهرداری شما را در انجام ورزش هایی که به آن عادت دارید دچار مشکل می کند و ادامه ی آن را مشکل تر ،خود را سرخانومش نکنید . برنامه ی خود را به همراه آنچه می توانید تحمل کنید ،تطبیق دهید .

به بدن خود گوش دهید ،اگر بلند انجامن وخانومه ناگهان موجب کمر درد تان می شود ،وخانوم آن را سبک کنید ،شاید متوجه شوید انجام ورزش هایی که به تحمل وخانوم نیاز ندارد ،مانند شنا و دوچرخه سواری آسانتر هست . حیاتی نیست برنامه ی ورزشی خاص شما چه به همراهانجام گرفت ،فقط به همراهید قوانین اصولی ورزش انجامن را رد دوران به همراهرداری به خاطر داشته به همراهشید .

۱٫اگر به یک ورزش روزانه در حد اعتدال عادت دارید آن را ادامه بدهید . اگر کمازیاد کم تحرک بوده اید ،ناگهان یک برنامه ی انجام گرفتید را شروع نکنید :آهسته و به تدریج پیش بروید تا بدن خود را متحمل فشار زیاد نکنید . به خاطر داشته به همراهشید حفظ یک برنامه ی منظم از یک فعالیت متوسط ،بهتر از پرداختن به ورزشی انجام گرفتید و غیر معقول هست ،که به احتمال زیاد افزایش به همراهعث آسیب دیدگی می شود .

۲٫ از گرم انجام گرفتن زیاد بپرهیزید ،به ویژه در طول شش ماهه اول به همراهرداری .

۳٫از انجام نرمش هایی که به همراهید به پشت بخوابید ،به مدت طولانی خودداری کنید ،زیرا ممکن هست موجب کاهش جریان خون به قلبتان شود .

۴٫سعی کنید زیاد گرم یا بی آب نشوید ،و در صورتی که احساس خستگی ،سرگیجه ،ضعق یا حالت تهوع داشتید ،بی چون و چرا توقف کنید. در روزهای زیاد گرم یا مرطوب ،بیرون از خانه ورزش نکنید .

۵٫از انجام هر کاری که شما را در معرض خطر اسیب دیدگی به شکم قرار می دهد ،مانند موتور سواری ،خودداری کنید .

۶٫از ورزش های پرشی و پر فشار ،که می تواند بر روی مفاصل به همراهز شونده ی شما فشار بیاورد ،خودداری کنید .

۷٫در سراسر این نه ماه ف ورزش های سبک یا متوسط بهتر از ورزش های پر فشار هست .

۸٫در جلسات ورزشی ،یک بطری آب به همراه داشته به همراهشید و مرتب از آن بنوشید .
برگرفته از کتاب به همراهرداری به زبه همراهن آدمیزاد . دکتر جو ان هستون .

ترجمه نیالا نصیر اوغلی

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما