• تاریخ : ۲۴ام خرداد ۱۳۹۶
  • موضوع : مجله

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رژیم لاغری سیب انواع مختلفی دارد اما چیزی که در همه آنها مشترک هست این هست که باید سعی کنید سیب افزایشی بخورید که ابداً” هم چیز بدی نیست زیرا سیب ها سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی دیگر هستند و علاوه براین به شما کمک می کنند غذای کاهشی بخورید. تحقیقات نشان داده هست افرادی که ۱۵ دقیقه قبل از غذا سیب می خورند بطور متوسط در هر وعده غذایی ۱۹۰ کالری کاهش مصرف می کنند.سیب

سیب

سیب، یکی از میوه های اصلی برای حفظ سلامتی محسوب می شود. میوه ای ترد، خوشمزه و قابل حمل. اما آیا برای کاهش وخانوم هم مؤثر هست؟ در این مکان به برخی از دلایلی که نشان می دهد سیب این خاصیت را دارد می پردازیم.
-سیب حاوی مقداری فیبر هست که نقل کرد می شود باعث افزایش احساس اشباع بودن می شود. خصوصا فیبر رژیمی ای به نام پکتین در آن وجود دارد که می تواند حس اشباع بودن را زیاد کند. هرچه این حس در شما افزایش باانجام گرفت، احتمال پُرخوری کاهش خواهد بود.
-سیب ها کالری کمی دارند. یک سیب متوسط حدود ۱۰۰ کالری دارد. حس اشباع بودن افزایش + کالری کاهش برای کاهش وخانوم زیاد مفید هست.
تحقیقی نشان داده که خوردن سه سیب در روز با کاهش وخانوم پیوند نزدیکی دارد. در واقع این میوه می تواند میزان گلوکز را کاهش داده و به بدن در مبارزه با افزایش وخانوم ناخوهسته کمک کند.

لاغری با سیب

سیب کالری کمی دارد و برای لاغری زیاد مفید هست

تهیه غذا و اسنک با سیب برای لاغری:

در این مکان برخی از غذاها و اسنک هایی اشاره می کنیم که می توانید برای کمک به وضعیت کاهش وخانوم خود با سیب درست کنید.
با بلغور جودوسر: سیب بریده انجام گرفته را به بلغور جودوسر صبحگاهی خود بیافزایید. این ترکیب خامه مانند، غذایی تکمیل هست.
در سالاد: یک سیب را به دو نیم بریده و در قالب یک افزودنی شیرین به سالاد بیافزایید.
همراه با مرغ: سیب همراه با مرغ طعم فوق العاده ای پیدا می کند. برای کم نگه داشتن حجم بدن خود، می توانید یک سینه مرغ بردارید، پوستش را جدا کنید و با سیب مخلوط کنید.
سیب پخته: بله، سیب پخته زیاد خوشمزه بوده و درست کـــردن آن زیاد ساده هست. کافی ست یک قوطی سودای بدون کالری را روی سیب ریخته و رویش دارچین بپاشید و در دمای ۱۰۰ درجه سانتیگراد حدود ۴۵ دقیقه در فر بگذارید تا حسابی ترد شود.

رژیم سه عدد سیب در هر روز

مشهورترین رژیم لاغری سیب ، رژیم ۳ عدد سیب در هر روز تامی فلین هست . در این رژیم شما باید حدود ۱۵ دقیقه قبل از هر وعده غذایی یک عدد سیب بخورید و حداقل این کار را در سه وعده انجام دهید اما مطمئنا” خوردن سیب قبل از هر وعده به تنهایی برای کاهش وخانوم کافی نیست وغذایی که در هر وعده مصرف می کنید نیز اهمیت زیادی دارد ، به همین دلیل در این رژیم نقل کرد انجام گرفته هست که شما باید در هر وعده چه غذایی و چه میزانی مصرف کنید . مثلا” اگر ۱۵ دقیقه قبل از یک وعده غذایی سیب بخورید اما درآن وعده مرغ و سیب زمینی سرخ کـــرده بخورید فایده زیادی ندارد . این رژیم به شما توصیه می کند که در هر روز حداقل ۴ تا ۵ وعده غذایی داشته باشید و در هروعده حتما” پروتئین خالص مصرف کنید و علاوه بر سه وعده سیب ۶ وعده هم میوه و سبزیجات دیگر بخورید.در کل ، میوه ها ، لبنیات کم چرب ، سبزیجات وگوشتها از غذاهای توصیه انجام گرفته در این رژیم هستند.

لاغری با سیب

با مصرف روزانه سیب لاغر شوید

رژیم سه روزه سیب

این رژیم لاغری هم تقریبا” مشابه رژیم قبلی هست با این تفاوت که برخلاف رژیم فلین ، این یک رژیم کوتاه مدت هست و نباید برای مدت زیاد مورد هستفاده قرار گیرد.

این رژیم فقط باید برای سه روز رعایت شود اما شما می توانید مطمئن باشید که در این سه روز حداقل ۲/۲ کیلوگرم وخانوم کم می کنید . در این نوع رژیم لاغری شما سیب را قبل از وعده های غذایی مصرف نمی کنید بلکه از آنها به عنوان بخشی از غذای اصلی خود هستفاده می کنید . برای مثال برای صبحانه باید یک قطعه نان ، یک قاشق چایخوری پنیر و سه برش سیب بخورید . برای ناهار باید یک نوع سالاد درست کنید و در آن ۱۵۰۰گرم ماهی سالمون ، یک عدد سیب ، یک عدد پرتقال و پنج ساقه کرفس بریزید و برای تهیه سس آن باید آب یک عدد لیمو را با ۷۵۵ گرم مهست مخلوط کنید. برای شام هم باید دو عدد ساندویچ با نان چاودار بخورید . درباره مواد داخل این ساندویچ ها چیزی نقل کرد نانجام گرفته اما باید در یکی از آنها حتما”سیب و در یکی دیگر خیار به کار برده شود.

توجه : هیچ نوع رژیم لاغری را بدون مشورت با پزشک و یا مشاور تغذیه هستفاده نکنید.

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما